Емо стил

Информационен сайт за ЕМО-идеология, ЕМО-стайлинг и ЕМО-преодоляване

Емо мода

Емо стилът възниква покрай музиката, той е по-скоро микс от пънка, готика и инди рока; Често дрехите са тесни, износени или ретро. Така наречените Emo Kids (обикновено тийнейджъри), гледат по различен начин на живота.Те искат да покажат това на другите хора най-вече чрез стила си на обличане. В цветовата гама на дрехите им най-вече преобладават черно, сиво и други тъмни цветове.

Емо фенове

С третата вълна от емо музиката, в която емо групите, са предимно мейнстрийм рок, все повече тайнейджъри започват да се наричат Emo, без да са такава музика или просто защото да си емо е модерно и готино. В очите на обществото пък, Емо - феновете се свързват най-често със склонност към самоубийство и с постоянни депресии.

My Chemical Romance – Призракът ти

Никога не съм казвал, че ще лежа и ще чакам завинаги.
Ако бях умрял, щяхме да сме заедно сега.
Все не мога да я забравя,
но тя би могла да опита.

На края на света
или смъртта, разбирам това си ти.
Никога не се връщам у дома.
Никога не се връщам у дома.
Бих ли могъл?
Трябваше ли?
Всички неща, които никога не ми каза
всички усмивки, които са вечни.

Вземи осезанието, което не си.
Сам съм и си спомням
тя загина в ръцете ми.
Тя загина.

На края на света
или смъртта, разбирам това си ти.
Никога не се връщам у дома.
Никога не се връщам у дома.
Бих ли могъл?
Трябваше ли?
Всички неща, които никога не ми каза
всички усмивки, които са вечни.